Algemeen

Om de prijzen in te zien en producten toe te voegen aan de winkelwagen dien je een account aan te maken. Heb je al een account? Klik dan hier om in te loggen. Heb je nog geen account? Klik dan hier om een account aan te maken.

Je kunt een account aanmaken op de inlogpagina. Klik hier om direct naar de inlogpagina te gaan.

De verwerking van jouw aanmelding wordt doorgaans binnen één werkdag afgehandeld. Je ontvangt een bericht wanneer jouw account klaar is voor gebruik.

Mogelijk is het bericht in je spam box terecht gekomen. Heb je geen bericht in je spam box? Neem dan contact met ons op.

Producten

De documentatie van elk product vind je terug op de productpagina.

Het artikel van een product kun je vinden op de product pagina.

De technische specificaties van een product kun je vinden op de product pagina.

De beschikbaarheid van het product kun je vinden op de product pagina.

De zwarte buis heeft buismaat 20/3,4.

Niet al onze artikelen staan momenteel op de webshop. Staat het artikel dat je zoekt niet op de webshop? Neem dan contact met ons op. Wij controleren graag of het artikel nog beschikbaar is.

Het alternatief voor niet meer leverbare WTH producten kun je vinden op de product pagina van het oude product. Klik hier om naar de niet meer leverbare regelingen en thermostaten te gaan, klik hier om naar niet meer leverbare verdelers te gaan.

Bestellingen en levering

Bestellingen met voorraad artikelen geplaatst voor 14:30 worden dezelfde dag verstuurd en de volgende werkdag uitgeleverd. Plaats je de bestelling na 14:30, wordt je bestelling de volgende werkdag verstuurd. Als je een niet voorradig artikel besteld nemen wij contact met je op om je te informeren over de levertijd.

Je bestelling wordt franco verstuurd bij bestellingen vanaf €100.

Bij bestellingen onder €100 rekenen wij €10,00 aan klein order- en handlingskosten.

Ja, wij leveren ook uit op de projectlocatie. Bij het uitchecken kun je de bezorggegevens aanpassen en een contactpersoon toevoegen aan het opmerkingenveld. Wij zullen indien nodig contact met je opnemen om dit goed met jou af te stemmen.

Momenteel is het (nog) niet mogelijk om via Track&Trace je bestelling te volgen. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Indien je jouw artikelen op een specifieke tijd geleverd wilt hebben, kan er in overleg een tijdskader worden ingezet. Hier zijn aanvullende kosten aan verbonden. Als je hiervan gebruik wilt maken, neem dan contact met ons op.

Je bestelling wordt standaard als pakket of op pallet verstuurd via onze vaste transporteur.

Als je je bestelling beschadigd of niet ontvangt, neem dan contact met ons op.

Beschadigd geleverde artikelen kunnen in overleg met ons retour worden gestuurd. Wij verstrekken je dan een retourformulier waarmee de beschadigde artikelen retour kunnen worden gestuurd.

Als je je zending niet hebt ontvangen zullen we kijken wat er met de zending is gebeurd. We zullen altijd tijdig actie ondernemen zodat jij je bestelling alsnog ontvangt.

Heb jij je bestelling voor 14:30 geplaatst, een bevestiging gehad en is jouw bestelling de volgende werkdag niet afgeleverd? Neem contact met ons op, wij kijken graag wat er met je zending is gebeurd en wanneer je hem kunt verwachten.

Als je bestelling is verwerkt ontvang je van ons bericht hierover. Als je tussendoor vragen hebt over de levering van je bestelling, neem dan contact met ons op zodat we dit voor je kunnen controleren.

Je bestelling wordt binnen 1 á 2 werkdagen geleverd. Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen en hier geen bericht van ons over hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Als je bestelling niet compleet is, neem dan contact met ons op. Wij zullen voor je uitzoeken wat er is gebeurt en zorgen dat je de artikelen alsnog ontvangt.

Als je een verkeerd afleveradres hebt ingevoerd willen we je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zullen dan voor je kijken of we in overleg met de transporteur je afleveradres nog aan kunnen passen. Als dat niet lukt, zoeken we in overleg met jou naar de beste oplossing.

Je kunt de optie afhalen bij de check out selecteren. Wij sturen je een bevestiging wanneer jouw bestelling klaarligt.

Je bestelling kan worden afgehaald op de Barckalaan 18, 2909 VC te Capelle a/d IJssel.

Soms komt het voor dat je iets vergeten bent of een verkeerd artikel hebt besteld. In dat geval vragen we je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen denken over de mogelijkheden.

Als je bestelling nog niet onderweg is, kun je deze nog annuleren. Als je je bestelling wilt annuleren willen we je vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen en je ordernummer bij de hand te houden.

Als je bestelling al is verstuurd, zullen we je een retourformulier toesturen zodat jij je bestelling kunt retourneren.

Een referentie of opmerking kun je in de winkelwagen in het opmerkingenveld toevoegen.

Retourzendingen

Artikelen kunnen in overleg met ons retour worden gestuurd. De artikelen dienen ongebruikt en in de originele verpakking retour te worden gestuurd met ingevuld retourformulier. Afhankelijk van de reden van retour, worden er mogelijk 15% retourkosten gerekend. Een retourzending aanmelden kan door de retourreden en het ordernummer te mailen naar verkoop@wth.nl.

Je retour kun je aanmelden door te mailen naar verkoop@wth.nl. Wij verstrekken je dan een retourformulier die je aan de zending toevoegt.

Je hebt 30 dagen na aankoopdatum de tijd om je product te retourneren.

Het is niet mogelijk om een product retour te sturen zonder opgaaf van reden. We beoordelen de reden en zullen aan de hand daarvan de geschikte maatregelen treffen.

Na ontvangst en verwerking van jouw retour zal er een creditnota op de factuur volgen. Heb je de factuur al betaald, dan wordt het bedrag teruggestort. Heb je de factuur nog niet betaald, zal de terugbetaling worden verrekend met de factuur.

Producten die geen deel uitmaken van ons voorraadsassortiment kunnen niet retour worden gestuurd. Bij elk product dat hieronder valt, wordt dat door ons duidelijk aangegeven. Als je twijfelt, neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Momenteel is het (nog) niet mogelijk om een retourzending te volgen. Als je vragen hebt over de status van je retourzending, neem dan contact met ons op.

Wij proberen je retourzending binnen twee weken af te handelen.

Betalingen

Je bestellingen kun je direct en veilig betalen via iDeal of op factuur bestellen. Bij de check-out kun je de gewenste betaalmethode kiezen.

Bij de check-out kun je de code toepassen onder het overzicht van je winkelwagen.

Als je je factuur kwijt bent, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

Telefonisch

078 614 06 40 keuze 1 | Handel
ma t/m vrij
08:30 - 17:00

Email

verkoop@wth.nl