Account

Waarom kan ik geen prijzen zien?

Om onze prijzen te kunnen zien moet je een account aanmaken. Ga naar de registratie pagina en maak een account aan.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Wij verkopen onze producten uitsluitend aan erkende installateurs, wij houden onze prijzen afgeschermd zodat alleen klanten met een KvK-nummer onze prijzen kunnen zien. Na het aanmaken van een account wordt je aan het klantenbestand toegevoegd en kun je onze prijzen zien.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

De melding dat je account is geactiveerd is een geautomatiseerd bericht, hierdoor kan het zijn dat jouw inbox het bericht automatisch filtert als spam. Check je spambox en pas zo nodig je instellingen aan.

Kan ik mijn account wijzigen?

Je account kun je wijzigen in het account centrum onder 'profiel wijzigen'.

Bestellingen

Uitleg bestelproces

Voeg op de productpagina's artikelen aan de winkelwagen toe of bestel ze direct. Alle prijzen zijn netto exclusief BTW.

In de winkelwagen vind je een overzicht van de artikelen die je toegevoegd hebt aan de winkelwagen. Indien je een opmerking aan je bestelling wilt toevoegen zoals bijvoorbeeld een referentie, ga dan via de winkelwagen naar de check-out. In de winkelwagen kun je een opmerking aan de bestelling toevoegen.

Heb je alle artikelen die je nodig hebt? Klik dan op 'Afrekenen' om je bestelling te voltooien. Indien er verzendkosten van toepassing zijn worden deze bij deze stap berekend. Om verder te gaan, klik je op 'Betalen'.

Op deze pagina zie je alle betaalmogelijkheden. Kies voor 'bankstorting' indien je op factuur wilt bestellen.

Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestiginsmail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Per ongeluk het verkeerde artikel besteld of toch een ander product? Neem dan contact met ons via de chat of bel 078-6510640 keuze 1 | Handel, wij kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Een bestelling afhalen kan bij de afhaalbalie. Onze afhaalbalie vind je op de volgende adresgegevens:

Mijlweg 75
3316 BE Dordrecht

Je bestelling ligt meestal binnen 24 uur klaar om af te halen indien het artikel op voorraad is. Wij sturen je altijd een bericht wanneer de artikelen klaarliggen om afgehaald te worden. Ben je in de buurt en heb je nog geen bericht gehad? Neem dan contact met ons op.

Verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen neem dan contact op via de chat of bel 078-6510640 keuze 1 | Handel en houd het ordernummer bij de hand. Wij zorgen er dan voor dat het juiste artikel zo snel mogelijk wordt verstuurd, het verkeerde artikel kan retour worden gestuurd.

Defect artikel ontvangen

Als je een defect artikel hebt ontvangen lossen wij dit natuurlijk zo snel mogelijk op. Neem contact met ons op via de chat of bel 078-6510640 keuze 1 | Handel.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt online op verschillende manieren betalen:

- iDeal
- PayPal
- Apple Pay
- Op factuur

Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe kan ik die gebruiken?

Kortingscodes kun je op de betaalpagina in de check-out toevoegen. Plak de code in het overzicht en druk op 'Toepassen'. De korting wordt nu van het totaalbedrag afgehaald.

Ik ben mijn factuur kwijt

Als je je factuur kwijt bent willen we je vragen contact met ons op te nemen via de chat. Wij zullen dan een kopie van de factuur verstrekken.

Wat is jullie rekeningnummer?

Het rekeningnummer van de vrije rekening is NL33 ABNA 0496 4272 45

Verzending en levertijd

Wat is de levertijd?

Indien er op werkdagen voor 14:30 wordt besteld wordt de zending de volgende werkdag geleverd, mits het artikel op voorraad is. Als er een artikel besteld op de webshop een levertijd heeft, zullen wij contact met je opnemen.

Zijn er verzendkosten?

Bij bestellingen onder €250,00 rekenen wij €19,50 aan klein orderkosten. Boven €250,00 worden er geen kosten berekend. De kosten worden automatisch berekend bij de check-out.

Kan ik het afleveradres wijzigen?

Indien je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan contact op via de chat of bel 078-6510640 keuze 1 | Handel. Wij kijken graag of de wijziging nog doorgevoerd kan worden.

Mijn bestelling is niet compleet

Het kan zijn dat de zending in meerdere leveringen wordt bezorgd omdat er een gedeelte van de bestelling niet op voorraad is. Staan alle artikelen wel op de pakbon? Neem dan contact met ons op via de chat of bel 078-6510640 keuze 1 | Handel.

Retour en terugbetaling

Hoe stuur ik een artikel retour?

Download het retourformulier, vul deze in en stuur het artikel retour naar de volgende adresgegevens:

Voor kleine materialen tot 5 kg:
WTH Retouren
Antwoordnummer 3421
3300 VB Dordrecht

Voor materialen boven de 5 kg:
WTH Retouren
Mijlweg 75
3316 BE Dordrecht

Zijn er retourkosten?

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Wij streven ernaar je retourzending binnen 2 weken na ontvangst te verwerken.

Welke voorwaarden hanteren jullie voor retouren?

Wij accepteren alleen ongebruikte en in de originele verpakking verpakte artikelen. Artikelen mogen niet ouder zijn dan 30 dagen na aflevering en moeten behoren tot ons voorraadsassortiemtn, derhalve kunnen speciaal voor de afnemer bestelde of geproduceerde artikelen in geen geval retour worden genomen.

Kan ik op de webshop bestelde artikelen ook op de vestiging retour brengen?

Alle bij ons gekochte artikelen kunnen ook bij onze afhaalbalie worden afgeleverd, graag vragen we je om hierover wel contact met ons op te nemen alvorens de artikelen retour te brengen.

Ons adres:

Mijlweg 75
3316 BE Dordrecht.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

Wij garanderen de deugdelijkheid van de goede werking van de door ons geleverde artikelen gedurende de volgende periodes:

Regelunit: 5 jaar
Leiding: 50 jaar
Appendages: ten hoogste 2 jaar afhankelijk van de geldende fabrieksgarantie